söndag 31 januari 2010

20 minus!!!

Igår var det riktigt kallt *Brrrrrrrr* men med rätt kläder så är det inga problem. Tyvärr så blev det lite problem när vi skulle hem, man kan ju inte direkt klä bilarna. Så det blev en lång natt för vissa i Ajax efter trasiga bilar, bogseringar m.m. Bra kämpat killar! Hoppas ni tinat och fått sova lite!

Det var MYCKET snö!

Så himla kul att spela igen!
*smile*

Måste kolla så utrustning sitter på plats. :o)

Närsynt? *haha*

Vill du se mer från spelningen igår och även andra spelningar så gå in på http://www.ajaxorkester.com och klicka på media.

Var jätteskoj att spela igen, var länge sen. Har saknat det riktigt mycket. Kunde inte somna när jag kom hem, la mig inte förrän vid 5 tiden. Så jag har sovit länge idag, eller till sent ska jag väl kalla det istället. Hade tänkt att jag skulle ut i snön idag och göra en snögubbe, men innan jag hade vaknat till, fått frukost i mig och blivit människa så var det nästan mörkt ute. Men det har snöat idag oxå så jag hoppas snön ligger kvar ett tag till :o) tisdag kanske det kan bli en snögubbe istället. Imorgon är det jobb och målning så då hinner jag inte ju. Nu ska jag betala några räkningar, duscha och förbereda för imorgon....måste komma isäng i tid. Ha en fortsatt skön kväll!

Kramen

2 kommentarer:

  1. Skapad av Putte mån, februari 01, 2010 10:17:38
    Hej Nina, Ja det börja med att Gus ringde mig kl 03,30 ca , Gus berätta då att hans kylare på bilen hadde rasat, vad gör man, det var bara att vända och fortsätta till Svedala för att hämta Gerts Van, vill bara säga också att jag befann mig ca 300m från min säng som kalla, men som sagt hämta Gerts van, när jag befinner mig i Veberöd så rasar då även gerts kylare, allt detta sluta med att vi fick dra hem orkester släpet men Stefan & Ninas bil, ett stort tack till dom att dom kunde hjälpa oss Tack. Var i säng ca 06,00

    SvaraRadera
  2. Skapad av Nina mån, februari 01, 2010 14:24:26

    Ja, det var verkligen megaotur! Superschysst att ni vände och hjälpte till, måste ha varit sååå skönt att komma hem sen och krypa ner i en varm säng! Sånt här tillhör verkligen dansbandens "glamorösa" baksida, vintern är tuffa tider att spela i. Det blev en riktigt dyr spelning för oss tyvärr.

    Kram

    SvaraRadera