fredag 29 januari 2010

Ingen bra dag.....

Idag är ingen bra dag för mig Dagen började egentligen jättebra, lite trött och förkyld bara. Men jag var vid gott mod, glad för att det är helg och glad för att vi ska spela imorgon. Såg framemot att träffa Ewa för lite mysig shopping och fika. Men sen började motgångarna komma en efter en och jag kände hur jag sjönk mer och mer ihop. Och tillsist kände jag mig som en ballong där all luft gått ur.......och det är väl lite så jag känner mig fortfarande. Vill bara storgråta, lägga mig och sen inte vakna förrän det gått över!


2 kommentarer:

  1. Skapad av Larslivsbok fre, januari 29, 2010 19:36:57
    Kära Nina ! Rod Stewart & Amy Belle med " I dont wanna talk about it" på YouTube kanske inte är helt fel. Roddan hittade Amy när hon trubadixade på gatorna i Glasgow där denna show är inspelad. Stor orkester med en helt makalös dam på tenorsax. . . . Hoppas att ballongen snart är full och glad igen ! L! LR

    SvaraRadera
  2. Skapad av Ewa mån, februari 01, 2010 03:16:15

    I ett sådant lägge det bästa och enda som hjälper är ... GLADYS KNIGHT och hennes tappning av Gloria Geynors "I WILL SURVIVE" =>

    http://www.youtube.com/watch?v=aiBRyZTrvrM&feature=related

    Det har "räddat" mig flera gånger från olika nedstämningar, inkl kärlek (självklart!...), men även jobb, och alla dessa situationer då livet bara jävlas med en...

    Try it - and ... you WILL SURVIVE !
    Garanterat !...

    Kram från en som "have survived" som en katt - minst 9 gånger !...

    SvaraRadera