fredag 8 januari 2010

Jobbyra!

Första dagen på jobbet efter helgerna :o) Skönt att vara tillbaka, men oj vad det tog på krafterna. Tar ett tag att komma in i rutineran igen, och det får ju ta den tid det tar. Härligt att träffa alla goa människor igen, och det var många goa skratt idag. Efter jobb åkte jag och Ewa och tog en fika, skönt att få komma ikapp lite...vi har ju knappt pratats vid sen jul. :o(

OJ, tog du foto nina?

To be or not to be, that´s the question!

Fikan bestod av kaffe från Espresso house och fruktpåsar från Mac Donalds.

Nu är jag riktigt riktigt trött, blev ju inte så jättemånga timmars sömn inatt. Jag har ju tyvärr lyckats vända på dygnet nu under ledigheten. Men jag siktar på att komma tidigt isäng idag iallafall, får se om jag orkar påbörja någon ny bok...risken är väl att man somnar efter några rader *fniss* Hoppas ni mår bra allihop och att ni får en jätteskön helg.

Kram & natti

N

4 kommentarer:

  1. Skapad av Lisbeth fre, januari 08, 2010 21:40:32
    Detsamma önskar jag dig, Nina.

    SvaraRadera
  2. Skapad av Nina sön, januari 10, 2010 00:39:15
    Tack kära Lissva

    SvaraRadera
  3. Skapad av Ewa mån, januari 11, 2010 01:21:03
    Oj, då har jag hamnat här, på din blogg, igen! Vad roligt! En rätt så fin bild på mig = "professorskan". D.v.s. FRÅN AXLARNA UPPÅT, men neråt borde du har skymt den med ngt... hehehe!...
    Men bilden på dig är - som vanligt - stjärnaktig, som till VOGUE. Tyckte om den redan från början, då jag tog den. Mkt levande o kommunikativ, bjuder på mkt... Men du tyckte inte om den... fattar inte varför? Eller - var det bara ett "klädsamt ogillande"?...
    Ja, men det viktigaste är, att vi har återtagit vår "tradition" och haft roligt, eller hur?...
    Kram !...

    SvaraRadera
  4. Skapad av Nina mån, januari 11, 2010 20:33:01

    Ja, va trevligt Ewa!!! Ja, tyckte det var en jättefin bild på dig. Kommande kommentar därefter bortser jag ifrån och VILL ej ens kommentera Bilden på mig är sådär, inte riktigt glad för den....men allt ser lite glamorösare ut i svart å vitt så för din skull fick den vara med. :o) Ja, vi hade jättemysigt. Har saknat våra stunder. Kram

    SvaraRadera