onsdag 13 januari 2010

Litet orosmoln!

Min lilla Saga ska steriliseras imorgon, känns jättejobbigt! Jag har haft ganska så mycket otur med mina älskade djur så även en "rutin"procedur känns tung. Jag bad Frank imorse att ta fram hennes väska så hon kunde bekanta sig med den under dagen, så den har hon snusat på idag. Och från kl 20 är det fasta som gäller, hon såg lite orolig ut när jag tog bort matskålarna stackarn.

En liten sessa måste resa fint!

Inne och kollar läget!

Ska lämna henne imorgon vid 8 tiden så skänk oss gärna en liten (om)tanke under dagen!

Min allra bästa väninna kommer och håller mig sällskap imorgon, det ska bli jättemysigt. Länge sedan vi sågs och vi har inte ens bytat våra julklappar. Jag har köpt en riktig må bra klapp till henne och jag ser framemot att hon äntligen ska få användning av den. Men det ska bara bli så mysigt att få krama henne, sitta ner och fika och få prata....var riktigt länge sen!

Nu ska jag ta en kopp te med honung och snart krypa ner i en nybäddad säng och läsa några rader innan ögonlocken får vila för idag.


Inne och kollar läget!

Ska lämna henne imorgon vid 8 tiden så skänk oss gärna en liten (om)tanke under dagen!

Min allra bästa väninna kommer och håller mig sällskap imorgon, det ska bli jättemysigt. Länge sedan vi sågs och vi har inte ens bytat våra julklappar. Jag har köpt en riktig må bra klapp till henne och jag ser framemot att hon äntligen ska få användning av den. Men det ska bara bli så mysigt att få krama henne, sitta ner och fika och få prata....var riktigt länge sen!

Nu ska jag ta en kopp te med honung och snart krypa ner i en nybäddad säng och läsa några rader innan ögonlocken får vila för idag.


2 kommentarer:

  1. Skapad av Lisbeth tor, januari 14, 2010 14:10:59

    Hej Nina!

    Förstår din oro för man älskar sina djur, hoppas att allt går bra.

    Kram/Lisbeth

    SvaraRadera
  2. Skapad av Nina fre, januari 15, 2010 15:46:19
    Tack kära Lisbeth!
    Kraaaam

    SvaraRadera