tisdag 26 januari 2010

Måndag full rulle!

Ni kan tro att jag var slut när jag gick och la mig igår, hela kroppen var rent mörbultad! Dagen började med jobb och där är det alltid full rulle! Jobbet slut kl 16, skjutsade en kollega hem och körde därefter direkt iväg till målningen. Målningen börjar egentligen kl 15 men jag kommer senare då p g a jobb. Men jag måste göra någon förändring gällande det för det fungerar inte så bra. Målningen slutar 17.30 och jag hade inte tid att sitta över denna gången, skulle nämligen hämta upp Colin OCH hinna till en butik som stänger kl 18. Vi skulle nämligen hämta Colins nya grafikkort som levereras till en hämtbutik här i Malmö, och det kom ju redan förra veckan så han var ganska nällad. Vi hann och han fick sitt grafikkort, därefter körde vi för att hämta paket på Mobilia. Och till sist lite shopping. Sista timmen när vi handlade mat och skulle hem så hade jag så ont i min kropp att jag kunde knappt gå. Det var lite väl tufft början på veckan för mig, måndagarna brukar bli så tyvärr. Så man kan verkligen påstå att det vara full rulle igår från det att jag slog upp mina stora blå, tills jag slöt dem igen. ZZzzZZzzzzzz

Men lite shopping blev det, här kommer lite smakprov.



Trind, stärkande till naglarna! Behövs verkligen, mina naglar pajjar en efter en. *snyft*



Björn Axén hår produkter, nu får vi se om dem är så bra som folk säger. :o)


En ny snygg skjorta, snygg till jeans. Vardags mys skjorta, gillade denna.

Ja, det var lite av shoppingen igår. Men jag hämtade även ett paket från Halens :o) Nyfikna på vad det innehöll?!


Ett supersnyggt bord, modell mindre då. Har suktat efter detta ett tag nu och så blev det halva priset :o) Perfekt!


Leggings är alltid bra att ha, speciellt rosa då. ;o)





Och sist, men inte minst, ett par nya gåskor....rosa! Men jag har inte bestämt om jag ska behålla dem, måste fundera lite. Snygga e dem iallafall.

Kvällen avslutades med en supergod middags macka....mmmmm. Rostat bröd med ruccola, stekt fläskfilé, stekt svamp, stekt skivad potatis, körsbärstomater, salladslök och en supergod bernaise sås. Jisses så gott det var! Gissa om jag somnade gott sen...... mätt & trätt

2 kommentarer:

  1. Skapad av Natti tor, januari 28, 2010 17:04:51

    Hej Nina!

    Allt bra med dig och familj..

    /Kram Natti

    SvaraRadera
  2. Skapad av Nina fre, januari 29, 2010 02:10:45

    Hej Natti!
    Allt är under kontroll Hoppas allt är bra med dig oxå!
    kramizar

    SvaraRadera