lördag 23 januari 2010

Nollfredag!

Skulle gjort en massa idag men gjorde NOLL av det jag planerat. :o( Ibland blir det så, men just idag var det saker som jag verkligen såg framemot. Jag är tyvärr inne i en ”återhämtningsperiod” nu och jag vet det är optimistiskt att planera något överhuvudtaget då….men det är som vanligt, huvudet vill mer än kroppen klarar av.

Jag skulle bl a åkt upp i stan med min väninna Christel, vi skulle shoppat lite och fikat och myst. Känns som det var evigheter sedan jag gjorde det utan att ha tider att passa. Min väninna var i stan en snabbis häromdagen och hittade en skål som hon vet jag velat ha men var såååå dyr, och nu var den på rea. Halva priset dessutom, så gulliga Christel tänkte på mig direkt och ringde mig. Så den var undanlagd till mig och vi skulle bl a hämta den i Iittala butiken! Sen skulle vi även till Åhlens, jag älskar deras hemavdelning och har inte varit där på jättelänge. Men inget av det blev av tråkigt nog. Men jag ringde Colin och frågade om han ville hämta skålen efter skolan, så det gjorde han min goe påg! Den e verkligen jättefin!

Bild från hemsidan! Rose/oliv heter färgen, mycket speciell som skiftar färg i olika ljus!

Hade redan ljukoppar i samma färg :o)

Imorgon ska jag ånga mitt köksgolv tänkte jag och sen ska jag försöka vara lite kreativ. Sitter alldeles för mycket vid datorn känner jag, är så lätt att bli sittandes och VIPS så har hela dagen gått. Ska försöka måla eller brodera lite, mår bra av att skapa. *hoppas hoppas* Nu ska jag dricka upp mitt kvällste och äta min muffins sen i säng. Tack för idag och förlåt Christel för att jag "förstörde" våra mysiga planer .

Kram och natti


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar