söndag 17 januari 2010

Städning!!!

Såååå duktig jag har varit idag *klappar mig själv på axeln*. Städat hela dagen och säkert tvättat tio maskiner tvätt, allt från vanliga tvätten till alla filtar, kuddfodral m.m. Härligt när de e rent! Så det var bara att ta fram skurhinken och sätta igång direkt efter frukosten, som visserligen åts rätt sent. :o)

Sen skulle alla blommorna vattnas!

Nyvädrade och renbäddade sängkläder är ju också ett måste!

Putsade också mina Swarovski kristaller som jag samlar på och torkade av i skåpet.

I det skåpet står även en tallrik som jag har målat till Frank, vad tycker ni?

Det enda jag inte hunnit med är köket, men det tar jag i morgon tänkte jag. Känns så skönt och nu somnar man nog ganska gott.

Saga mår jätte bra och har lekt och busat som bara den, sen har hon hjälpt mig väääldigt mycket med städningen med. Helt fantastiskt så snabbt djur repar sig.

Älskade lilla Saga!

Mitt Amaryllis arrangemang blommar på här hemma, men det senaste tillskottet var lite oväntat :o) Kolla själv.

Skulle som sagt bara varit limefärgade, men en har hamnat lite galet :o) Härligt med någon som vågar sticka ut och inte va som alla andra!

Nu har jag avslutat denna dagen med en dusch och kvällsfika bestående av en kopp te och makrill mackor *mums*

Allt i allt en tillfredsställande dag och jag har mått ganska så bra, känner mig nöjd! Trots att jag haft sambo och barnfritt och jag kunde krypit ner i sängen o tittat på sånt jag ville, bara myst, ätit i sängen och varit lite busig...nä, istället har jag ägnat hela min dag till att städa, dutti tös. Och alla julsakerna är nere också, skööönt!

Sov gott alla N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar