söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag!

Hoppas ni alla fått en helt uuuuuunderbar alla hjärtans dag, full med kärlek och mys!!! När jag vaknade och skulle sätta ner mina fötter låg det en jättesöt liten hjärtask där och bara väntade på att bli öppnad. I den låg det bilar *mums* och en trisslott. Tack och Puss min älskling!

Fin va! Bilarna hann jag käka upp och lotten hann jag skrapa innan jag fotade. :o)

Och när jag sen sätter igång min mobil så det första meddelandet jag får är från Kevin med ett hjärta, då blir man glad och känner sig älskad!

Detta fick Frank av mig, en vacker limefärgad ros, chokladhjärtan och även en halv nyckelring som inte syns på bilden. Nyckelringen bestod från början av ett hjärta som man delar i två, och Frank fick den ena halvan och jag den andra!

Colin fick oxå en ros och en liten peng, uppskattas mest nu när dem är stora. *skrattar* Kevin var inte hemma så det blev ingen ros idag, men en liten peng fick han oxå såklart!

Tycker definitivt inte att alla hjärtans dag handlar om materiella ting, utan om att visa kärlek. Självklart ska man visa det varje dag, men ibland glöms det bort lite i vardagens stress. Så det är bra med en dag som får en att tänka och känna efter, och faktiskt i flera veckor både innan och efter. För så är det med mycket här i livet, ibland behöver man en liten påminnelse. Jag vet iallafall att jag absolut behöver det lite då och då...

Min dag har varit lugn och skön, inga större ansträngningar här inte. Förbereder mig inför jobb och målning imorgon istället. Imorgon ska vi skruva ihop nya möbler på jobb, ska bli kul att få nytt å fräscht på kontoret! Lovar visa bilder sen! Nu ska jag hoppa in i duschen, göra en kopp te och sen krypa upp i soffan till "The Wiz". Det är filmen The Wizard of Oz med bl a Michael Jackson, Diana Ross och Richard Pryor. Kommer på Z tv kl 21.00, jättebra är den!!!

Jag har filmen men kan inte se den i min DVD eftersom jag beställt filmen från USA, knasigt! Vill inte heller göra mig av med den för jag har ännu inte hittat den i Sverige att få tag på, och tanken är ändå att vi ska införskaffa en annan DVD snart. Vill ha en inspelningsbar! Ha en fortsatt skön kväll, ta hand om er...ses snart!

Love N


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar