söndag 28 februari 2010

Idag har jag...

...mått lite bättre faktiskt. Lyckats vara uppe några timmar nu iallafall OCH faktiskt kunna dricka lite kaffe. Det brukar vara ett tecken på att man mår bättre!

Denna helgen hade jag planer på att göra vissa saker:

1. STÄDA!!! Måste verkligen ta fatt i det! Snart tittar solen fram och då vill jag ha klart inne så jag kan koncentrera mig på ute. Måste putsa mina fönster, längtar verkligen efter att få det gjort. Och sen är det dax att fixa lite i trädgården inför våren, och då är det skönt att kunna ha fokus på bara det!



2. Ta min premiär powerwalk! Äntligen har snö och is smält bort från vägarna så man kan våga sig ut igen utan att riskera bryta benen. Behöver verkligen komma igång! Har tre rundor som jag varvar mellan beroende på värken och orken. En på 3km, en på 3,5 och en på 6km.

3. Göra en snögubbe innan ALL snö smälter bort! Har haft detta som mål ett bra tag nu, men har inte orkat riktigt tyvärr. Och nu ser det tråkigt nog ut som att det är försent...för vi har väl inte mer snö att vänta, eller?


4. Se Melodifestivalen! Hade helst velat vara där på Malmö Arena och se det live, men vi hade tyvärr inte råd i år. Trist!

5. Hälsa på en väninna och gosa med hennes 7 veckor unga valpar. *myyys*




Vill ni se bilder på de bedårande valparna gå in här:

Blogg: http://landgold.blogg.se/

Hemsida: http://www.landgold.nu

Jag har klarat en av fem, är det bra? Nope, inte alls. Men vad ska man göra när man är dålig? Kanske tur att man blir sjuk ibland så man kan tillåta sig med gott samvete att vila!

Blir galen på internet!!! Har ni oxå haft problem i helgen??? Är andra gången jag skriver detta nu, förlorade allt när jag jag skulle publicera...retligt eller! Så nu har jag sparat mellan varven för det tar sån himla tid att ladda upp allt på nytt! Skriva kan man ju alltid göra i word eller liknande! Känner att jag mår illa nu så jag ska försöka få i mig lite mat, en dusch och sen i säng. Hoppas på att jobba imorgon!

Ha en fortsatt fin och skön söndag!

Kram

2 kommentarer:

  1. Skapad av Ewa tis, mars 02, 2010 03:48:51

    Att förlora ett nästan färdigt inlägg har hänt mig OCKSÅ - hemskt, vad jobbigt och stressande.

    Nu tar jag till olika grep i och med att även min dator bjuder på "överraskningar", ex-vis BLUE SCREEN CRASH, man blir så ledsen och förbannad!... Uuuuhhhhh!....

    SvaraRadera
  2. Skapad av Nina tis, mars 02, 2010 17:35:25
    Ja, det är verkligen JÄTTE tråkigt när det blir så!

    SvaraRadera