onsdag 10 februari 2010

Igår...

Ja, igår var det måndag och det innebär jobb för dem flesta....även mig om kroppen nu vill OCH kan förståss! Jobb var som vanligt, alltid glad att få träffa och umgås med dessa härliga människor. Jag mår väldigt bra av dem och jag önskar jag kunde vara där mer. Men så är det inte och man får vara glad för det lilla, kanske just därför man känner som man gör kanske?

Efter jobb körde jag en kollega hem, eller nästan iallafall....råkade köra lite galet så han fick gå en bit x-a. Hoppas han har förlåtit mig. *fniss* Anledningen att jag var på "hans" håll var att jag skulle till målningen. Jag ska nog sluta där TYVÄRR...orkar inte riktigt med. När jag kommer hem på måndag kväll är jag helt färdig och sen går hela tisdagen åt att BARA VARA, det är inte värt det. Och även om jag skulle välja en annan dag så blir det trots allt för mycket för mig, jag behöver mina återhämtningsdagar. Tråkigt men så är livet, allt handlar om prioriteringar.
To "bee" or not to "bee", that's the question....

Efter målningen åkte jag med Gulle en sväng till Ica Maxi, behövde fylla på mitt "föråd" av vitaminer, Berrocca. Mysigt att umgås lite med Gulle, vi ses så sällan nuförtiden. Väldigt tråkigt, men kanske ganska naturligt med ett avstånd på ca 6mil. Det borde finnas lagar MOT att väninnor flyttar FRÅN en!

Här är min goa Gulle "boven" i damat! Hon har slutat röka och använder inhalator på bilden, fast det liknar en tampong tycker jag. *fniss* Hon är iallafall SUPERDUKTIG, 11 veckan nu! Bravo, när det gått ett år ska du få nått fint av mig. Puss

När jag kom hem slapp jag laga mat utan tog en färdigrätt, bänkade mig i soffan och stannade där ett bra tag.....som en pösmunk! Men vi hann faktiskt få fint besök oxå under kvällen, kolla:

Kolla utanför fönstret, mysigt med oväntat besök, men han ville inte ha kaffe! Det är en av grannen goa kissar, så jag kan inte hålla reda på vilken som är vilken...en heter iaf Olle!

Kram allesammans N

2 kommentarer:

  1. Skapad av Ewa ons, februari 10, 2010 01:05:00

    Åt vilket håll går din vecka ?... Kolla själv, citat:
    "När jag kommer hem på måndag kväll är jag helt färdig och sen går hela SÖNDAGEN åt att BARA VARA." Hihihi!... Söndagen!...

    Söndagar går åt att "bara vara" efter dina SPELNINGAR, kära du, el hur?

    Det är den andra "action manquée" på kort tid (den föregående var Dolf/Dan i melodifestivalen).
    ÄR DU kanske NYFÖRÄLSKAD ???... Vem är den lycklige ?

    SvaraRadera
  2. Skapad av Nina ons, februari 10, 2010 14:36:25

    haha, jo jag upptäckte det när jag läste igenom inatt....men jag såg inte ditt inlägg förrän nu så vi har nog precis skrivit om varandra.

    Kram

    SvaraRadera