torsdag 18 februari 2010

Jag ljög...

Kommer ni ihåg i höstas/vintras när jag gjorde kransar för glatta livet? Jag visade även bilder på kransar jag gjorde, både till andra och mig själv. Jag hade ju bl a rosor på min och jag påstådde att de håller nästan hela vintern...jag ljög *skrattar* Ja, ljög är väl lite att ta i.....jag sa ju nästan. Förra vintern höll sig mina rosor väldigt länge och jag bytade faktiskt bara ut dem en gång, men det var ett helt annat väder förra vintern. Det har varit lite väl kallt för rosorna och jag tyckte dessa första vissnade ganska snabbt tyvärr. Visst, det kan bero på rosornas kvalitet men jag tror att det beror på den kalla vintern. Nu har jag iallafall bytat ut de vissna rosorna till nya fräscha, så nu blev det vackert på dörren igen.


3 kommentarer:

  1. Skapad av Patricia fre, februari 19, 2010 09:10:57

    Min krans som jag fick är fortfarande jättefin! Rosorna fick jag ta bort, men den är ändå underbar. Tusen tack!

    Tack också för den fina uppvaktningen igår. Det värmde! Det var ett spännande äventyr att få hem olivträdet! *skratt*

    Kram på dig och hälsa dom andra på jobbet. //P

    SvaraRadera
  2. Skapad av putte lör, februari 20, 2010 14:35:02
    Du får inte lov att ljuga så Nina, Jag blir så ledsen ;) Håller med föregående skrivare, den var kanon fin länge ju, vill ha en nästa år också

    SvaraRadera
  3. Skapad av Nina sön, februari 21, 2010 02:07:27

    Nä, det e inte fint att ljuga...förlåt *hehe*

    Kul att era kransat hållit sig, det jag ju in med. Är jättefin i övrigt bara rosorna som vissnade, men eftersom jag har satt vattenrör så är det bara att stoppa i nya rosor i dem...praktiskt!

    Tack för att du kom, det var så roligt! Ja klart du ska ha något stort, du ska verkligen inte få glömma oss.

    Kramizar

    SvaraRadera