onsdag 3 februari 2010

Måndagslugn!

När klockan ringde i måndags morse insåg jag att jag sovit MAX tre timmar under hela natten, och dessa var inte ens sammanhängande. Vet egntligen inte varför jag sov så dåligt? Vände och vred mig, var uppe och kissade säkert tre gånger, drack nästan en halv liter också under natten. Brukar visserligen alltid ha dricka vid sängen eftersom mina mediciner gör mig så otroligt torr i munnen, men en halv liter är ganska mycket.

Lyckosamt nog kunde jag byta arbetsdag och jag fick somnat om efter många om och men. Konstigt det där med sömnen, jag kan vara så trött att jag knappt vet vad jag heter ändå kan jag inte somna. Slumra till möjligtvis, men ingen djupsömn. Och jag är extremt beroende av min sömn. Som i måndags när jag vaknade och sovit så lite, jag var rent yr OCH jag hade sådan fruktansvärd värk i hela kroppen.
Jag hade målning också men valde att avstå från den också, bättre att kroppen får återhämta sig ordentligt istället. Skulle ha handlat också, allt börjar sina, men det blev inget med det heller. Men Frank körde bort till Ica och köpte det nödvändigaste iallafall! Så med andra ord, det blev en väääldigt lugn måndag....SKÖNT!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar