lördag 6 februari 2010

Marocco 2005!

Satt och kollade igenom lite gamla bilder och hittade Marocco bilderna, sååå skönt det hade varit att vara där nu!

Precis av från planet! Gulle och jag! Jag ser nog lite trött ut, spelade kvällen innan och sov bara tre timmar den natten.

På flygplatsen, det var många papper som skulle fyllas i. Frank tönnar sig som vanligt

Och ser ni, BÅDE Gulle och jag har cigg i munnen. Ajabaja!!!

Mat på hotellet. Det var ett jättefint hotell med all inclusive så det fanns mat dygnet runt!

Vattnet var INTE uppvärmt så det var ISkallt. Står och laddar här!
Frank har hoppat i, bra kämpat!

Jag skippade badet, det FÅR finnas gränser!

Just me!

Fjöntiga fruntimmer :o)

Ja, vad ska man säga om denna bild..... *fniss*

Drinkar och diskussioner :o)

HAHAHA, kolla Frank i bakgrunden! Ska va med överallt
Gulle och jag jämför solbrännor....SHIT, strunt i solbrännan och ge tillbax min fina mage!!!

Frank och jag på SPA, myyys!

My handsome man!

Skriver förmodligen till mina älskade barn!

Snygging!

Hahaha, ja fråga inte!

På shopping i stora staden!

Konstiga proportioner, Frank ser ut som en jätte hihi.

Väntar på att komma in på restaurangen!

På flygplatsen på vägen hem...trist!

Min älskade Gulle och jag! Fritz fick vara med på sista fotot, han har stått bakom kameran hela tiden. :o) På tåget från Kastrup hem!

Hej svejs!


2 kommentarer:

  1. Skapad av Ewa lör, februari 06, 2010 21:59:03

    Oj, vad roligt ni hade! REPRIS önskvärd, eller?!… Det hade va’t kul!

    Kommentar till en av bilderna, den på dig o Frank, med din komment ”Ja, vad ska man säga om denna bild..... *fniss*”.

    Vad skall man säga?… Jo, självklart ”I WOULD HAVE DANCED ALL NIGHT!…”
    Det får mig att minnas när jag, 23 år, jobbade som ”au pair girl” i Paris, läste franska på Alliance Francaise och … hade naturligtvis en massa icke-fransktalande vänner, bl.a. en jättetrevlig Jaqueline, engelskan, 25, också au pair, men i … Versailles, chic! (Hon jobbade hos så ”chic” folk, att hon var tvungen att ha ett litet förkläde och bugga sig hela tiden!… – shit!…).

    En gång var vi ute, det blev riktigt sent, inga transporter längre och taxi var naturligtvis för dyrt. Så vi gick TILL FOTS genom urfolkade tomma (otänkbart, men sant!) parisiska gator, och dansade och sjöng ”I WOULD HAVE DANCED ALL NIGHT!…” – hon på engelska och jag på polska.
    Ja, det var trevligt!… Those were the days… Trevligt minne… REPRISE!!!

    SvaraRadera
  2. Skapad av Nina lör, februari 06, 2010 22:17:17

    Det var ett mysigt minne Ewa, verkligen! Jag kan se och höra det framför mig trots att jag nte var där Those where the days......*suck*

    SvaraRadera