söndag 28 februari 2010

Ny blogg!

Jag vill bara berätta att jag kommer att byta blogg! Jag jobbar för fullt på det, men det tar lite tid att flytta över allt och fixa med designen. Men tills dess är allting som vanligt, ni går in här och läser. När bloggen är flyttat kommer jag lägga ut länken här så det är bara att klicka på länken till den nya. Anledning till att jag ska flytta ä den att jag tycker denna blogg har för många begränsningar...synd. Men som sagt, jag jobbar på det och ni får besked här såfort jag är klar.

Tjingeling!

4 kommentarer:

  1. Skapad av Ewa tis, mars 02, 2010 03:43:15

    LYCKA TILL med jobbet !...
    Din företagsamhet och bravur imponerar på mig.
    Skulle gärna se hur det hela går till...

    Hoppas att även vi, som skriver kommentarer, skall kunna lägga in objekt (ex-vis enskilda bilder) eller lättare redigera sin egen text.
    Än en gång - LYCKA TILL !

    SvaraRadera
  2. Skapad av Nina tis, mars 02, 2010 17:34:04
    Tack, "man" gör så gott man kan. :o)

    SvaraRadera
  3. Skapad av Thessan ons, mars 03, 2010 12:05:59

    Hej Nina.

    Är lite långt tid efter men du undrade för ett tag sedan vad dina läsare tyckte, om du ska ha långt eller kort hår. Råkade se lite gamla foto och du passar grymt bra i kort hår. Det ramar in ditt ansikte och framhäver dina ögon.

    Ha det bäst! Kram

    SvaraRadera
  4. Skapad av Nina fre, mars 05, 2010 23:40:28

    Hej Thessan!

    Du vet vad dem säger, bättre sent än aldrig. :) Tack så jätte mycket!

    Kram

    SvaraRadera