tisdag 9 februari 2010

På besök hos Ewa!

I söndags var jag på besök hos Ewa, Gabi och alla deras kissar. Dem har fem stycken godingar, alla med väldigt olika "personligheter". Det var ett jättemysigt besök och jag tackar för titten, teet å sällskapet! :o)

Ewa & gabis första kisse, Randa heter hon!

Ewa & Gabi! Ewa har myskläderna på, självklart i hennes favoritfärg!

Lilleman, visst är han söt! Den socialaste av alla kissingarna.

Jag lyckades få med alla fem på en bild, inte illa. :o)

Jag gosar med Lilleman!

Lyckades fånga Proffessorn på bild iallafall, under sängen! hehe

Likadant med Perla.

Här har vi Julia, en såååå vacker flicka!

Ewa & Lilleman på deras fina ljusdekorerade inglasade balkong, jättevackert!

Det var jättekul att komma och hälsa på hos Ewa & gabi och se allt det där som man bara sett på bild PÅ RIKTIGT, säääärskilt kissarna! Men mycket annat fint oxå. Vi har pratat om att jag ska komma länge men det har inte blivit av, men nu blev det äntligen det. Hoppas det blir fler tillfällen.......snart!

Kram

2 kommentarer:

  1. Skapad av Ewa ons, februari 10, 2010 01:13:20

    "Hoppas det blir fler tillfällen.......snart! "
    Det hoppas vi också HELHJÄRTLIGT på !...

    Det var verkligen roligt att se sina egna kissinga som HOLLYWOOD-STARS på internet! Och balkongen med Jul/Nyår illuminationen. Egentligen kan det vara "året runt", bara man släcker istapparna av på sommaren...

    VÄLKOMMEN ÅTER, kära Nina !

    SvaraRadera
  2. Skapad av Ewa ons, februari 10, 2010 01:30:16

    Lilleman är verkligen "värd" sitt namn, så "liten" som han är (hihi), kolla på bilden "Jag gosar med Lilleman!"

    Men det är faktiskt sant - han är minstingen (!) av alla 5, jämte med Julia (hon med ett öga). Alla 5 tackar för besöket och väntar på nästa!...
    Miau !

    SvaraRadera