fredag 12 februari 2010

Paket...

Har jobbat idag, bytade onsdagen mot torsdag. Sov MAX 1 tim igår natt och vaknade och var full av värk, yr och mådde jätteilla. Ingen bra förutsättning för en jobbedag! Men har en himla tur att jag kan byta dag när det blir såhär, är jag verkligen jätte tacksam för.

Ewa och jag överraskade Hillevi på jobb idag med en present. Hon sprider så mycket glädje och inspiration att vi verkligen ville visa vår uppskattning, dessutom hade vi hittat en helt PERFEKT present till henne. Jag har nog skrivit om det tidigare (vid juletid för att vara mer exakt), Hillevi bara älskar lila och jag hittade en så passande gåva. Ett LILA verktygsset!

Fint va!

Och vad kan vara mer passande till en händig singeltjej i sina bästa år som ÄLSKAR lila! Ewa och jag såg som sagt detta redan innan jul, men det blev aldrig att vi hann köpa det som en julklapp till Hillevi. Men vad gör det, finns ju ingen tidsgräns på när man behöver visa sin uppskattning....tur! Och desto roligare att få när man som allra minst anar det. Hillevi blev jätteglad och bjöd på många goa skratt...som vanligt!












Tack Hillevi för att du är du och förgyller våra liv! KRAAAAAM

På vägen hem från jobb tog jag några vackra bilder, var liksom bara ett sådant motiv att jag inte kunde låta bli. Visst är det vackert!




Ganska så bra för att vara i farten ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar