onsdag 24 februari 2010

Söndagsbilder!

Tog det allmänt lungt och provade lite nya spel på datorn. Fick lite hjälp med det av en viss liten sessa. :o)

Hmmmm....spännande detta här. Vad är det som rör sig där inne?

Var tog det nu vägen???

Sagas favvemus råkade bli tvättad! *fniss*

Ja, se det snöar...Ja, se det snöar...

Mycket snö blir det...

Väääldigt mycket!

Vita vidder!

Mitt favveträd, sååå vackert!

Ska oxå berätta att jag äntligen provade min spikmatta (som jag köpte för länge sen), iallafall en längre stund. Har ju provlegat men inte tagit fatt i det och gett den en ärlig chans. Faktiskt ganska svårt att bara ta sig en stunds avslappning sådär mitt på dagen. Nu tog jag den när jag gick och lade mig och somnade faktiskt, så jag låg nog på den i två timmar iallafall.....innan det var tid för nattligt toabesök. :o)

Denna sorten har jag, ska vara bra för folk med Fibromyalgi.
Läs mer här: http://www.spikmattan.com/

Jag köpte ett paket inklusive avslappnings cd´n, precis som ni ser på bilden. Men man kan köpa utan oxå såklart. Fördelen med denna matta är att man kan "bygga ut den" efter hand, toppen eftersom vi alla ser olika ut.
Gå in här för priser och paket: http://www.spikmattan.com/produkter.php?PHPSESSID=b0906822c613b30e785f71295586c712

Vi får se om det ger något resultat, ska iallafall försöka bruka lite allvar med den. Någon som har erfarenhet av spikmatta, denna eller annan sort? Berätta!!!

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar