torsdag 18 februari 2010

Tisdag & onsdag

Vaknar och kan inte veckla ut fingrarna - AJ! Ja, det kändes verkligen att jag jobbat hårt igår.
Full av smärta i händer, tummar och rygg. Låg mest i tisdags p g a smärtorna, behövde verkligen all vila jag kunde få. Lyckligtvis hade jag bytat veckans arbets-onsdag mot torsdag (p g a fint besök på torsdagen) denna vecka, vilket gav mig två dagars vila. Kunde i och för sig inte ligga och vila hela onsdagen, saker att förbereda inför spännande torsdag ju! Bl a så bakade jag kladdkaka och Frank hjälpte mig, skulle baka till ca 50 pers så det var skönt med lite hjälp. Jag ösde i ingredienser och Frank var VD för vispen.



Därfter hade jag lite plantering och inpackning att pyssla med *fniss* kommer snart info och bilder om detta.

2 kommentarer:

  1. Skapad av Patricia fre, februari 19, 2010 09:14:18
    Tack Nina och Frank för VÄRLDENS GODASTE chokladrutor!!! Jag blev helt beroende och kunde inte sluta äta dom. Jag gick runt och frågade alla om dom hade smakat och återkom själv till fatet för att fylla på. Inte bara en gång, inte heller två... kanske tre eller fyra.... *fniss* Receptet, ja tack! Kraaaam

    SvaraRadera
  2. Skapad av Nina sön, februari 21, 2010 02:03:03

    Hahaha, du e gullig. Hade för mig att du älskar choklad! Kul att dem uppskattades, det var ju för din skull så klart du skulle äta! hehe

    Klicka här så kommer du till receptet: http://ninasblogg.iochf-design.se/#category2. Lycka till.

    Kram

    SvaraRadera