onsdag 3 februari 2010

tulpaner & delad säng!

Igår när jag var ute kunde jag inte låta bli att köpa tulpaner. Jag älskar tulpaner och färska blommor gör mig så glad.

Lovade er oxå bildbevis på hur Frank och jag sover för tillfället. Frank (stackaren) är ju sjuk just nu *snörvel* " Åh ni kvinnor ska snacka om att föda barn" *snörvel* Eftersom vi alla i huset är rädda att jag ska bli smittad, tar ibland flera månader för mig att återhämta mig....därför sätter vi en skiljevägg i sängen när Frank är dålig. *skrattar* En flyttkartong för att vara mer korrekt, så här ser det ut. :o)

Kartongen matchar iallafall sängen. *skrattar* Men helt seriöst så är det inte riktigt klokt att det ska behöva vara så här, men vad gör man? Frank har visserligen erbjudit sig att ligga i soffan, men det tycker jag är synd. Och är det någon gång man verkligen behöver ligga skönt så är det när man är sjuk ju.

Nu ska jag avsluta kvällen med en kopp te och lite tv innan det är dax för sängen. Jobb imorgon, sen skulle Ewa och jag åka och handla grönsaker på Allfrukt tänkte vi. Vi brukra ju handla på Möllan på fredagarna på lunchen, men dem står ju inte där nu när det är så kallt och så mycket snö, då blir grönsakerna förstörda. Ha en fortsatt skön kväll.

Natti <3

2 kommentarer:

  1. Skapad av Lisbeth tor, februari 04, 2010 03:48:11

    Detta var en perfekt lösning, något att lägga på minnet!

    kram/Lisbeth

    SvaraRadera
  2. Skapad av Nina tor, februari 04, 2010 16:37:34

    Ja, faktiskt ganska så praktiskt även om det ser hemskt ut *skrattar*

    kram

    SvaraRadera