lördag 6 februari 2010

Underbart uppvaknande!

Åhhhh, vad mysigt det var att vakna idag! Sov lääääänge, mmmmmm så varm och gott under täcket! Och eftersom jag hade bestämt mig för att bara ta det lungt idag kunde jag ligga med gott samvete, och då blev det ju extra skönt! Jag gick upp för ett snabbt toalettbesök men hoppade snabbt ner under täcket igen *myyys* och där låg jag och läste skvallertidningar. Sen kom Frank med kaffe och masserade mina fötter, kan man ha det bättre?

Massor av skvaller!
Mysigt med lite sällskap!

Ni har väl koll inför kvällens melodifestival!

Nu har jag nästan precis ätit upp mina ägg och kaviarmackor *mums* och är inne på min andra kopp kaffe. Satt och funderade på om jag skulle ut i snön och göra en snögubbe......hinner jag innan det blir mörkt? Annars får det bli imorgon, måste gå upp tidigare imorgon ändå. Och senare på dagen ska jag FÖRHOPPNINGSVIS till Ewa och Gabi och alla kissingarna <3>
Kram sålänge

3 kommentarer:

  1. Skapad av Lisbeth lör, februari 06, 2010 16:36:39
    Hej Nina! Det var du verkligen värd efter allt elände med värk och snön mm. Så mysigt att verkligen få känna av att man betyder något för någon och bi uppassad. Har själv varit och köpt 3 skvallertidningar så man får läsa vad som händer bland "jetset och beutiful people"...........konstigt att man aldrig ser sig själv där.... hm. Har varit med 1 gång med Scotts Henke inte illa..........Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  2. Skapad av Ewa lör, februari 06, 2010 22:44:00

    Erbjudande står sig fortfarande öppet !...

    Frågan är bara, om ödet inte lägger alla möjliga hinder för det, för oss? Jäckla ödet som bara tycker om att dj...as!
    Men låt oss leva på hoppet!... Kissarna väntar - miau, miau, miau, miau o miau!... (5 ggr)

    SvaraRadera
  3. Skapad av Nina mån, februari 08, 2010 00:43:04

    Tack för det Ewa, ödet ville vår väg denna gång! Tack för en trevlig kväll!

    Coolt Lisbeth, det måste du spara och visa barnbarnen sen. :o)

    Tass å kram

    SvaraRadera