onsdag 3 februari 2010

Utomlands!

Jag har en mission kvar innan snön smälter bort, jag ska göra en snögubbe!!!


Sen får snön smälta och DÅ vill jag resa utomlands, behöver tina upp mina frusna leder, mina frusna tår och mitt frusna hjärta!

Vad sägs som en tripp till vackra Grekland kanske? *myyyyyyyys*

Eller exotiska Mexico kanske......*längtar*

Eller varför inte upptäcka lite i Egyten? *suck*

Detta är alla resmål som jag INTE varit på än, men som jag verkligen skulle vilja besöka! Mexico har jag faktiskt nästan varit på väg till, biljetter var beställda och depositionsavgiften betald. Någon vecka senare har det blivit omändringar i rutten vilket innebar att vi INTE skulle få plats i första klass och att dem i nuläget inte kunde ens garantera någon extra benplats i de nya planet! Så vi avbokade och fick pengarna tillbaka. Tråkigt men att sitta så trångt i så många timmar hade jag inte fixat med min värk tyvärr. Men jag har bestämt mig att någon gång i livet ska jag iallafall dit!!! MÅSTE!!!


KLICKA HÄR OCH BESTÄLL DIN KATALOG FRÅN SOLRESOR NU!!!


1 kommentar:

  1. Skapad av Mulle fre, februari 05, 2010 23:59:57
    Har några kompisar som varit i Mexico och ALLA hade varit med om våld i någon form. Turister är definitivt inte fridlysta där...Vill inte låta negativ men hade nog åkt till ett tryggare land som typ Grekland...fast inte nu...

    SvaraRadera