söndag 7 mars 2010

Jag är med...

...HUND!

Detta var absolut inget planerat och blev först bestämt denna vecka, en underbar liten kille har flyttat hem till oss!

Visst är han fin!

Hans stamtavlenamn är Jazz men vi kommer byta så fort vi bestämt oss för vilket, har några på gång.

Han var faktiskt en gåva till mig (WOW!!!), eller jag betalade den symboliska summan av 1kr för honom. Sägs ju att man aldrig ska ta emot djur gratis. Anledningen till detta är för att han har ett litet fel på sitt öga, inget allvarligt och han ska opereras för detta i veckan. Dessutom är det en väninna till mig som har kenneln som föder upp dessa underbara hundar (rasen landseér), och hon vet hur ledsen jag varit efter Musses bortgång. Jag kan knappt fatta det ännu, han är verkligen min!!!

Han älskar att vara ute den lille krabaten!



Jag vill oxå ligga sängen ju!

Sen har jag min egen säng såklart!

Tagen på bar gärning *fniss* FY!

Helt färdig efter gårdagens bad, lille skrutt :o)

Lille busen, mitt morgonrockssnöre han fått tag i.

Tusen tusen tack Pernilla för den finaste gåva jag fått i hela mitt liv, du har ett hjärta av guld! Alla i familjen älskar honom så, även kissarna.

Puss och tass

5 kommentarer:

  1. Skapad av Gabi & Ewa sön, mars 07, 2010 18:15:16

    Ewas hjärta är redan vunnet av denna nya familjemedlem, och nu blev det Gabis hjärta, som nu också bankar hårt för honom!...

    Han ser verkligen väl hemmastadd där hemma hos er - och i synnerheten - i sängen, självklart!
    Keep steady !...

    SvaraRadera
  2. Skapad av Patricia mån, mars 08, 2010 22:28:59
    Åhhhhh, grattis till det underbara tillskottet!! Han kommer att bli älskad... helt garanterat. Hi hi. Lots of love! //P

    SvaraRadera
  3. Skapad av Mulle tis, mars 09, 2010 21:32:09
    Suck.....

    SvaraRadera
  4. Skapad av Ninna med vovvar!! lör, mars 13, 2010 23:34:06

    Hej! Ingenting är som när lyckan lyser i ögonen på en vän!

    Kan man hjälpa denna vän, ja då finns det bara en enkel sak att göra, det är att föra denna lycka till dig!

    ÖDET är det!

    Kram och ta väl hand om Jazz eller blir det Diesel???

    Puss och kram och tack för mina fina bloggar!!

    DU ÄR GULD VÄRD och HAR ETT HJÄRTA AV GULD NINA!!!

    Kram igen från Jazz uppfödare Ninna Lindgren

    SvaraRadera
  5. Skapad av Lisbeth lör, mars 20, 2010 04:01:11

    GRATTIS NIna, vilken "goding" jag förstår att du smälte, lycka till med den nya familje medlemen!

    Voff från Lisbeth

    SvaraRadera