lördag 20 mars 2010

Vilken pärs...

...jag har genomgått! Ja, jag ber om ursäkt att jag varit dålig med att skriva i bloggen. Jag har varit ganska sjuk och inte haft varken ork eller lust till ngt, bara ligga i sängen. Sen vill jag inte skriva en massa tråkigheter i bloggen. Visst, någo blir det alltid...men att skriva tre veckor i rad, fortfarande sjuk, e inge kul. Jag känner mig totalt urlakad, och det tar hårt att vara magsjuk. Jag har även varit på Koloskopi för att undersöka min mage, så precis när jag kämpat för att bli någerlunda i magen får jag ta mediciner för att tömma magen igen. Så, kroppen har haft det väldigt tufft å jag är supertrött. Jag hoppas att det lugnat sig för att bra tag nu så att man kan börja leva igen.


4 kommentarer:

  1. Skapad av Lisbeth lör, mars 20, 2010 18:04:57

    KRYA PÅ DIG NINA!

    Det är så jobbigt att ligga sjuk så länge man ser aldrig något slut på det, nu hoppas jag att du snart skall vara frisk.

    Kram/Lisbeth

    SvaraRadera
  2. Skapad av Ewa sön, mars 21, 2010 10:02:48

    Äntligen börjar det likna gamla lilla Nina, som lever livet och förgyllar det för oss alla som har förmån att känna dig och njuta av umgänge med dig, i synnerhet genom din blogg.

    Välkommen tillbaka!

    SvaraRadera