måndag 26 april 2010

Härligt söndags-badväder!

Vädret igår (söndag) var ju bara så underbart, så Frank och jag beslöt oss för att åka till Klagshamn med Gucci. Vilken lycka, han bara älskade det!!!

Bara ett vackert motiv som jag inte kunde låta bli att fota.

En nybadad kille!

Vackra vyer att njuta av i det vackra vädret.

Frank kastar ut drivved i vattnet till Gucci att fånga.

Och han försökte verkligen lille skrutt.

En våt hund kan man säga :o)

Skak, skak.

Härligt med sand...japp, på STRAND! *haha*

Det där bruna slemmiga verkar kul! Hmmm....ätas eller leka med?

En härlig dag!

Hej, kolla på mig!

Uppfriskande!

Hittade något att tugga på, sticker innan mamma ser mig.

Gott med ett dopp! gissa vilken bro i bakgrunden? :o)

Jagar sitt plask sötnosen!

Gissa om det var en trött kille resterande söndag. *skrattar* Det gjorde honom riktigt gott!!!

4 kommentarer:

  1. Hej! Underbara kort på Gucci och bakdelen på Frank (asg....)
    Gucci är mycket mer våglig än vad både mamma Ängla och syster Flisan var i går.
    De ville inte änns plaska lite grann utan när de fick vatten på tassarna, ups upp igen!
    Hade pappa Lillen varit med hade han BAAAADAT!!
    Men på Ribban kan man ju inte ha med honom eftersom det finns idiotiska hundfolk som absolut inte har pli på sina hundar!
    Bara låter dem springa fram till oss, fast vi klart visar att vi inte vill det...
    Ja,vissa människor e för dumma för att ha djur!
    Må gott nu och vi ses väll nästa vecka?
    Pussa Gucci från uppfödar matte Ninna

    SvaraRadera
  2. Hej,
    trodde knappt ni hade tid tillsammans nu när du har blivit lite av en gräsänkling:).
    Du får tillbaka honom 2012 eller nåt ;)
    Ha det gott!
    Mariette

    SvaraRadera
  3. Hej Pernilla!
    *haha* du e rolig, den bilden bjöd jag på. ;o)
    Hoppas vi ses redan imorgon om allt vill sig väl...så jag borde med andra ord gå och nanna nu. *gäsp*
    Kramizar

    SvaraRadera
  4. Hej Mariette!
    Nä, det är knappt faktiskt :O( Dem säger att det är positivt att inte ses så ofta för då tröttnar man inte...njae, jag vet inte det. Man tröttnar lite på att ha det så dock *suck* men men, man klarar väl de med. ;o) Kul att ni börjar få lite iordning iallafall, e såååå tråkigt att bo i ständig röra...fråga en erfaren kvinna *hehe*
    Hälsa & kram

    SvaraRadera