fredag 23 april 2010

Jag tror folk har slutat läsa min blogg...

...så hiiiimla tråkigt

*snyft*

4 kommentarer:

  1. Inte jag! Har precis hittat din blogg! Vilken söt "liten" hund du har. Hoppas att du kommer fortsättta blogga så man kan se den växa.

    hälsningar
    Git

    SvaraRadera
  2. Hej Git!
    Jag var väl lite busig där, för jag vet en massa som läser den men aaaaaldrig kommenterar...och jag som älskar kommentarer. Men nu fick jag en liten bonus, en ny läsare. Så kul! Välkommen hit! :o) Jadå, det blir många bilder på min lille prins kan jag lova. Han e såå bedårande.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vi läser också din blogg!... Trevligt, som alltid.
    Men flerbildshanteringen var bättre i den gamla.

    Keep up a good job!
    Ewa & Gabi

    SvaraRadera
  4. Tack Ewa & Gabi, det var kul att höra.

    Kram

    SvaraRadera