tisdag 13 april 2010

Stephan Hansson, talang. Bluff?

Jag skrev häromdagen om den skönsjungande Stephen Hansson (snyggt efternamn förresten *hihi*) som dök upp i talang och sjöng Bert Karlsson (ja, även mig) till tårar. Dagen efter kunde man läsa i tidningen. Han lurade tv-tittarna p g a att han redan haft sång karriär, fast då mest känd i Norge?

Näää, vem har han lurat? Talang är väl ett forum för just talanger som vill komma vidare i sin "karriär", strunt samma om dem haft lite av en karriär innan. Stephan vill gå längre och utanför Norge, klart han ska testa alla vägar han kan! Jag tycker han gjorde helt rätt, och känner mig inte ett dugg lurad. Han är otroligt duktig och jag är verkligen glad för att han dök upp i Svenska talang, annars hade jag aldrig kanske fått äran att höra honom. You go Stephan!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar