torsdag 27 maj 2010

Blomsterverkstan!

ÄNTLIGEN tagit mig i kragen och städat min blomsterverkstad! Har varit total kaos därute och man har fått gå över och mellan saker, inte klokt! Men häromdagen fick jag ett ryck att NU jädrar! Och såååå skönt det känns nu. Passade även på att städa i utrymmet bakom, där jag bl a har alla mina porslinssaker. Visst är det en fantastisk känsla efter man fått det gjort! Här kommer lite "efter" bilder, före ville jag inte visa upp. *fniss*

Lite fin utanför oxå.


Här är min arbetsbänk


Myyyycket saker behövs.


Arbets"hörnan"

Det man lär sig vareeeenda gång är att istället för att skjuta på saker så är det mycket bättre att ta fatt i det och få det gjort. Det känns ju sååå himla skönt efter! Eller...? Det kanske är just för att man dragit på det så länge att befrielsen blir så stor när man väl gjort det? *haha*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar