måndag 10 maj 2010

Bra dag!

Idag har varit en bra dag för mig. Visserligen haft (har) ont som vanligt, men har i övrigt mått ganska bra. Känt mig full av energi, en underbar känsla. Och vilket väder vi har haft, fantastiskt! Hoppas det håller i sig nu. Gick en lååååååååååång runda med Gucci och efter det fick han ett bad. Han är jätteduktig när man badar honom, han gillar inte det men han gör som han blir tillsagd. Och är man så duktig får man ju ett ben efteråt. Han låg och gnagde på det en stund, sen hoppade han upp i soffan (HJÄLP) och la sig...och där slocknade han. Helt utpumpad e den lille gubben, snarkade högt och ljudligt. *haha* Han är fortfarande helt utslagen och var bara ute en snabbis för att kissa. Han sover nog gott inatt älskade lille skrutten.

Själv lagade jag Rattatouille, ris och lax och njöt till sista avsnittet av Håkans bar i femman. Därefter kom Svenska Hollywoodfruar som jag älskar. Känner mig nöjd med dagen och mår för tillfället ganska bra, hoppas det oxå håller i sig. :o)

Kram

2 kommentarer:

  1. Puss på liten!!!
    Har stor längtan efter er!
    Kram Ninna

    SvaraRadera
  2. Tack vännen! Hoppas oxå vi ses snart.
    Bamsekramar

    SvaraRadera