torsdag 20 maj 2010

Hos Pernilla på besök!

Idag har varit och hälsat på henne och hennes vovvar, ja och klart resten av familjen oxå. Idag blev det ännu mera släktträff än sist eftersom Pernilla var hundvakt till en av vovvarna i samma kull som Flisan och Gucci, han heter Trolle! Så det var massor av vovvar idag, när Pernillas yngste som kom hem och öppnade dörren sa han -Har vi en valp TILL nu? *haha* Det blev iallafall fullt ös med valparna och dem lekte och busade allt vad dem orkade


Gott med vatten! Först stod dem alla tre och drack, var så fint. Men vi hann tyvärr inte få det på kamerna, synd. Trolle och Gucci som dricker.

Gott med ännu mera vatten, man blir törstig av allt bus. Även här var det Trolle och Gucci.

Pernilla, lika go som vanligt!

Lek och bus. Flisan, Gucci och Trolle.

Fika måste man ju göra...mmm...

Sommarfint utanför uterummet.

Lite suddig bild men ville ville hur stor Lillen är, jämför med mig. Fick tyvärr inte nån bra bild på honom idag.

Flisan e nannig efter allt stim och stoj.

Många som ville bli klappade, klappar Gucci på ena sidan och Trolle på andra. Lillen i bakgrunden.

Mamma Ängla måste oxå vara med såklart!

Gucci är lite sotis så när klappade Trolle dök Gucci emellan och sträcker sig upp mot mig -Du glömmer inte mig mamma va? Klart jag inte gör min älskade lilla bebis.

Trolle nyborstad. Dem såg HEMSKA ut allihop efter deras bus och lek i trädården.

Jag och min lille skrutt.

Jag är i paradiset, kan man ha det bättre än med tre gosig valpar runt sig. Vänner brevid och kaffe i koppen. Mmmmmyyysss!

Trolle e trött men Gucci vill leka, -nej, inte nu säger Trolle!

Här har vi goa Pernilla igen och Lillen titar fram lite. Maaaaaammas påg det!

Mannen i huset Mats kom oxå.


Robin skulle oxå ha fika såklart.

Linus fick glass, det gillade han. *mums* Fast han sa han fick fryst hjärna efter den *fniss* sikken liten goding!

Linus fick låna kameran ett slag som ni ser. *HAHAHAHAHA* Han hade tagit massor av roliga bilder, hans målarbok, en tass, leksaker och maaaassor av fina bilder på sig själv. :o)

Anita kom oxå och hälsade på, alltid kul att träffa henne. Stor kram till dig Anita!

Trolle har däckat.

Här ser ni både Flisan och Trolle däckade. Zzzzzzzzz

Gucci är oxå ganska mör efter lek o bus.

Kolla in Flisan goa stil när hon sover, så brukar Gucci oxå nanna. Sååå charmigt :o)

Det var en jättetrevlig dag, precis det brukar hos Pernilla. Så tusen tack Pernilla för idag, du är så fin. Nästa gång hoppas jag ni kan komma till oss, får kolla schemat nästa vecka.

Gucci är totalt utslagen nu och har varit sen han kom hem, det blev en kort kvällsrunda idag. Han sover nog som en stock inatt.

Natti





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar