måndag 17 maj 2010

Make up borstar!

Ääääntligen fick jag tvättat mina make up borstar, något jag skulle ha gjort för lääääänge sen. Jag har borstar från I.D. bare minerals och borstarna är av äkta hår, tror det är gethår...lite osäker. Men de ska iallafall tvättas med jämna mellanrum. Om man sminkar sig dagligen (vilket jag inte gör) rekommenderas de att tvättas en gång i veckan med schampo och en gång i månaden med balsam oxå. Jag har tänkt länge att jag ska ta fatt i det, går ju faktiskt ganska snabbt. Men det har inte blivit. Det är stooor skillnad att använda dessa borstar när man sminkar sig, och det håller väldigt länge. Så även om dem kostar lite mer än syntetborstarna är dem väl värda sitt pris. Ni kan hitta borstarna hos Kicks bl a.

Nytvättade Make up borstar från I.D. bare minerals.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar