måndag 17 maj 2010

Min älskade syster...

...fyllde 30 i veckan och hade bjudning i lördags. Min syster bor ju i Köpenhamn och har gjort i många år, hon trivs jättebra där. Hon säger att hon aldrig kommer flytta tillbax till Sverige *snyft*. Även om det bara tar typ 30min att ta sig från Sverige till henne så blir det tyvärr inte så ofta man åker dit eller hon hit. Men det är ju inte bara för tiden utan för att det faktiskt kostar lite oxå. Önskade att vi iallafall hade setts minst en gång i månaden! Saknar henne jättemycket.
Vi (jag och killarna) åkte iallafall över i lördags för att fira henne, var sååå himla kul att ses igen!

Colin

Kevin
Här står vi och väntar på tåget. Härligt med leende killar!

Hemma hos Nadine. Första tjejen kommer jag inte ihåg vad hon heter, men den andra heter My, därefter min fina syster...som är helt slut efter att ha slavat i köket hela dagen. Och sist har vi Sonia.

Älskade syster Nadine!

Nadines killes mormor! Jättego var hon.

Colin och Kevin spelar Playstation 3.

I bakgrunden har ni en kille som heter Angelo, min syster har hyrt rum hos honom för länge sen. Den mörka killen som liknar Kramer i Seinfield *hihi* är tillsammans med den ljusa tjejen framför som jag inte kommer ihåg namnet på. :o) I gul t-shirt i bakgrunden har vi en kille som heter Sirius och så ser vi Nadines ansikte titta fram oxå.

Fina Nadine och hennes pojkvän Yassine, vackert par. Första gången jag träffar honom, verkar vara en toppenkille.

Yassine igen och en annan kille som jag inte vet namnet på.

Colin och Kevin fördriver tiden med att spela lite kort, skitgubbe blev det. :o)

Här ser ni Andreas sitta och prata med Colin. Kevin ser ut som att han ska somna. *haha* Andreas är Nadines halvbror, från hennes pappas sida då. Vi har alltså inte samma pappa. Men Nadines pappa har alltid varit som en pappa för mig och upp till jag var tonåring kallade jag honom för pappa. Så Andreas brukade sova hos oss på helgerna när jag var liten och jag sa alltid att han var min bror. Jag har inte träffat Andreas sen jag var runt 8 så det var jättekul att träffa honom igen. Jättego kille!

Sonia och My dansar till Mc Hammers "Can´t touch this". Fullt ös på My *hihi*

Colin och Kvin agerade Dj´s under kvällen! Många gamla godingar fick dem på beställning av mamsen :oP

My och hennes pojkvän.

Sirius i bakgrunden med sin gula t-shirt. My och Sonia dansar. Och killen längst fram heter Omar och är tillsammans med Sonia.

Syster står och pratar med systersönerna i det fina men lilla köket.

Vi hade en underbar kväll och det var så underbart att träffa min kära syster igen. Hoppas så att vi ses snart igen. Den ena presenten hon fick av oss kräver att hon kommer till Malmö, så det var lite smart drag av mig. ;o) Nä, skojar...var inte därför jag valde presenten! Hon fick ett orkidéarrangemang som vi hade med oss och till det fick hon även ett kuvert. I det fanns ett kort och lite info den andra presenten. Den andra presenten bestod av att vi ska ta systerkort och även tillsammans med Colin och Kevin och dessa ska vi ta på ett ställe som heter The studio här i Malmö. Dem tar jättefina bilder. Så man tar bilder sen väljer man ut vilka man vill ha. Hon verkade bli jätteglad men hon var nog lite bekymrad för hon sa att hon inte är fotogenisk...men det är ju inte jag heller så det passar ju bra *skrattar*. Ser fram emot att vi ska ta bilderna, hoppas hon kommer snart.
Tack älskade syster för jättemysig fest, tack för din fantastiska mat och framför allt tack för att du finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar