måndag 31 maj 2010

Mors dag firad!

Hoppas alla mammor där ute blev riktigt firade igår! Så firad som jag blev detta året har jag aldrig blivit. :o) Eftersom mina pågar alltid spenderar upp sina pengar direkt så brukar Frank köpa en ros och en trisslott till mig som jag får när jag vaknar...från barnen då. Så det väntade jag mig att få detta år oxå, men icke. Först och främst så skulle Frank iväg tidigt och jobba så jag låg fortfarande kvar i sängen när han skulle gå. När han kommer in för att säga hejdå, lägger han en påse bilar på nattduksbordet och säger - Grattis på mammas dag! Här har du en påse bilar, jag vet du köpte en igår själv så nu har du två. Sen fortsätter han med -Ja, och så står det en sak utanför dörren oxå. Jag som var helt yrvaken bara nickade och sen somnade jag om.

När jag sen vaknar och ska släppa ut Gucci står det ett olivträd utanför dörren, precis som jag ville ha. :o) Då visade det sig att Colin hade ringt Frank dagen innan och sagt att jag önskade mig det, och om inte Frank kunde ge ett sådant från dem. Och det gjorde han, till min stora glädje. :o)

Det ska kanske berättas att barnen inte var hemma när "presenterna" överlämnades för dem sov hos pappa och skulle komma hem senare. Dagen går och framåt kvällen kör Frank och hämtar killarna vid bussen. När dem kommer hem överräcker dem 10 aprikosfärgade rosor till mig som dem hade köpt av egna pengar...gissa vem som började gråta. Shit vilka fina pågar jag har, detta värmde mitt hjärta så himla mycket och jag kommer leva på detta lääääänge.


Vackra va! :o)
Tack min fina familj för att ni finns, älskar er så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar