tisdag 4 maj 2010

Släktträff!


Just nu ligger den en TOTALT utslagen kille brevid mig i soffan. Han vaknar till emellanåt, gnager lite på sitt nya ben å sen slocknar han igen. *fniss* Jag och Gucci har nämligen träffat Pernilla och alla hennes vovvar idag. Hon har ju tre vovvar och dem är ju Guccis mamma Ängla, pappa Lillen och syster Flisan. Det var helt uuuunderbart att se dem tillsammans, Guccis ögon lyste av lycka. Lillen var lite avvaktande men i övrigt gick det superbra. Ängla är verkligen en toppenmamma som har full koll på sina bebbar och ser till så att de sköter sig. Vi satt i Pernillas trädgård och drack gott kaffe och bara njöt av vovvarnas bus och lek.


Men innan dess var vi iväg en sväng till Dalby för att handla foder och då passade vi på att ta en mysig fika på torget först.


Lilla Goa Flisan (som inte är så liten längre) :o)

Godingarna! Ja, dem i koppel då :oP

Mysiga Pernilla!

Flisan igen!

Pernilla försöker samla ihop "fåren" för ett foto, men lilla fotografen var för snabb. *fniss*

Min lilla bebis sitter mammas knä! :o)

Godingarna i bilen, Flisan kollar efter mamma som är i affären.


Hemma hos Pernilla, jag lyckades nääästan få med alla på en bild men mamma Ängla vände precis. Ni ser halva henne. *fniss*

Hundmamma med alla "sina bebbar", kan man ha det bättre? :o)

Tack Pernilla för en jättemysig dag, både jag och Gucci njöt av varje minut. Tack fina du!
Kramen

3 kommentarer:

  1. Tack för din kommentar! :) Den Almondyn du skrev om har jag inte smakat.. och jag ska in i det längsta försöka undvika den... även om det kommer bli riktigt svårt..

    SvaraRadera
  2. haha, ja det är nog det bästa...att låta bli den alltså. För den e otroligt god. :o)

    SvaraRadera
  3. Hej! Tack själv!!!
    Nästa gång kommer vi till er!!!
    Tack för att du finns!
    Kram Ninna med vovvar

    SvaraRadera