onsdag 5 maj 2010

Stora planer!

Jag sitter och funderar på min lille skrutts framtid, för som alla "föräldrar" vill ju jag oxå att han ska bli något stort (ja typ 70-80kg *hehe*). Men jag kan inte riktigt bestämma mig för vad han passar bäst till, för redan i nuläget kan jag se att han har mycket potential inom många olika områden. Här kommer några. Vad tror du?

Swimsuitmodel?

Tennisspelare?

Eller kanske fotbollsspelare istället?

Badvakt kanske?

Utkiksspost?

Eller vaktmästare?

Golvmopp?

Bonde?

Snöröjare?

Skomakare hade han nog gillat?

Plaståtervinnare?

Trädgårdsmästare kan kanske va nått?

Casanova är nog bra betalt?

Musiker? Det hade mamma gillat.

Gottegris?

Eller levande megafon?

Taxichaufför kanske?
Eller så får han rent av fortsätta bara vara mammas gullegris! :o) Det räcker ju gott och väl!

_________________________________________


zanox Partner värvar partner



4 kommentarer:

  1. hihihi jag tycker han ska bli bonde så kan han va med på Tv4 sen o söka sitt hjärtas dam ;) vore SÅ gulligt! ;)

    SvaraRadera
  2. hahahaha, ja varför inte :o)

    SvaraRadera
  3. Sv: du får gärna låna skylten i några år tills min son (gud förbjude) börjar ha bruttor hemma DÅ ska jag BORRA upp den över hans säng men då ska det inte stå "undanbedes"...då ska det stå "FÖRBJUDET" hahaha

    SvaraRadera