måndag 3 maj 2010

Strand och SAND!

Igår var vädret så underbart fint igen att vi bestämde oss för att åka ner till Klagshamn igen med Gucci. Förra gången vi var där så ångrade vi att vi inte tagit med oss fika, så det gjorde vi denna gång...vilket vi fick ångra. *skrattar* SAND, SAND och åter SAND!!! ÖVERALLT var det sand, det räckte att Gucci slirade en runda i sanden sen hade vi sand i allt. Så det blev knaprigt kaffe....ööörrrkkk! Det där med fika får nog vänta tills Gucci blir lite större *skrattar*

Gucci var inte riktigt lika våglig denna gång, det var sanden som var roligast denna gång. Men det blev något halvbad ändå. :o) Här kommer lite bilder från "äventyret".

*Tjohoo* Kolla pappa vad jag har hittat!

Hmmmm.....

Mmmmm, sand!

Läskigt!

*blub blub*

Det här var kul!

*skak skak*

Ser ni mig?

Underbar bild!

Den här lille krabaten vill man INTE ha i sängen just nu!!

GODIS!

Kolla vad jag hittade!

De blåste lite!

Fika med sand!

Om jag sitter fint kanske jag får lite mer godis?

På BUShumör!
-
När vi kom hem skulle Frank klippa gräset, Gucci gillade inte alls gräsklipparen...å då var den ändå avstängd. Han gick stora rundor omkring den, nyfiken är han ju lille skrutten!

Sen blev det lite eftermiddagsfika i solskenet på trädäck!

Smörgås med stekt falu, ägg, purjo och lite sallad till det.

En trött Gucci.


Fin närbild!

En trött mamma! :o)
-
Ja, den var en trött Gucci resterande dag. Kvällsrundan blev ganska kort för lilleman vände tvärt, tog kopplet i mun och tyckte -nu går vi hem och nannar!
Tack för idag!

2 kommentarer:

  1. Åhh, vilka underbara kort på älskade Gucci!
    Jag riktigt längtar efter er nu!
    Fika med hund brukar bli en massa päls, röj och stim inte sant?
    Jag vet av egen erfarenhet.
    Ses i morgon min vän!
    Kram NInna

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!

    Ja, han e fin den lille busen! Men det där med fika får vänta lite, iallafall tills han förstår vad det betyder när mamma skriker -NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ över hela Klagshamn och är högröd i ansiktet. *hahahahahaha*
    Ja, det ska bli mysigt att ses imorgon. Har vi tur e kaffe klart i Dalby nu. haha
    Stora kramen

    SvaraRadera