måndag 7 juni 2010

Födelsedagsfirande!

Jag var och grattade min väninna Nina igår. Hon fyllde egentligen år i lördags men då kunde inte jag, vilket gjorde att hon nog trodde att jag inte skulle gratta henne. Så vi gjorde en liten kupp, jag och hennes sambo. Nina trodde nämligen att hon skulle på Tupperware Party hos grannen och hade ingen aning om att vi skulle komma. Hon blev ganska förvånad när hon öppnade dörren och jag och Frank stod där. :o) Kul!


Nina öppnar första presenten, den var från hela Ajax!

Det fina halsbandet i silver fick hon.

Sen var det dax för nästa present som var från Frank och mig. Ett tillhörande armband!

Blommor ska man ju oxå ha när man fyller år. Fina mörkcerisa pioner blev det.

Jimmy såg ut att må bra.

Vovven med.

Fler gäster!

Stefan fotar, precis som jag. :o)

Stefans stora passion, indianer!

Fler indianer i samlingen.

Detta fatet har faktiskt jag målat till honom.

Nina samlar på delfiner.

Dena fina tavla fick Nina av oss (tillsammans med många andra) när hon fyllde 50. Allt det ljusa är trä som är utsnidat efter foton, snyggt va.

Fler gäster.

Det bjöds på gluten och laktosfri tårta *yummi*

Stefan!

Frank ska oxå ha tårta såklart.

Gert kom oxå, direkt från hans dotter Elins födelsedagsfirande.

Gucci fick oxå vara med, här får han godis av Nina.

Och slutligen "lilla" jag!
Tack för en trevlig födelsedags"fest"!




250x250 Campaign



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar