tisdag 29 juni 2010

Naglar.

Här kommer bild som jag lovade på Pernillas färdiga naglar som jag byggde till henne. Jag glömde själv ta med min kamera så dessa tog Pernilla till mig och skickade i efterhand.

Nu är jag definitivt inget proffs på detta, men dem blev hyffsat bra enligt mig. Det viktiga för mig om jag bygger är att jag vill att de ska se så naturliga ut som möjligt. Man ska kunna ha dem utan nagellack utan att de ser "plastiga ut". Jag har använt tippar och acryl, tycker det håller ganska bra. Vet att det finns gele oxå men det har jag aldrig provat. Vi valde en fransk manikyr för enkelhetens skull, hoppas nu de håller de två veckorna hon är på Mallorca.



435 x 120 Campaign

2 kommentarer:

  1. Puss ch tack for mina fina naglar!!!
    Du e bast vannen!!!
    Kram Ninna

    SvaraRadera
  2. Vassego, hoppas dem håller :o)

    Kramen

    SvaraRadera