söndag 20 juni 2010

Nej, jag har inte slutat blogga :o)

...har bara haft en ganska turbulent tid. Haft mycket att fundera över oxå, många viktiga beslut som dränerar en på energi. Inte haft riktigt ork med andra ord...

Men nu e jag här :o)

Jag har bl a hunnit med att vara kattvakt åt en underbar liten kattflicka. Min väninna Gulles kisse som heter Selma, kallas även för Semlan. Gulle skulle nämligen till Cypern, gottegrisen, och det var med glädje som jag tog hand om lilla Semlan.






Visst är hon söt lilla kickan. :o) Det var så mysigt att ha henne här och jag grät en skvätt när hon åkt hem.

Jag har oxå varit och tagit nya cellprover. Fick ju cancer för något år sedan och blev opererad för det, och nu ska dem kolla så att det inte kommit tillbaka. Cellprover blir man som kvinna kallad till ändå, rutin nu förtiden. Men som i mitt fall blir då man kallad lite tätare.

Varit en vända på nya Ikea oxå, och där hittar man alltid något man "behöver". :o) Köpte bl a nya matskålar till Gucci. Hittade jättefina, lite högre som passar hans nuvarande höjd bättre.


Själva ställningen och sen sätter man matskålarna, supernöjd med den.

Och kolla så söta skålar, t o m en liten vovve på framsidan.


Mina goa vän Katarina har oxå varit och hälsat på mig, sååå mysigt. Inte så ofta vi ses ju. Hennes dotter ska gifta sig nästa år och då ska jag förmodligen sköta brubuketten och blomsterdekorationerna *yiiii* ska bli superroligt!

Jag har även målat lite, hade en beställning på muggar. Kan ni gissa vem som skulle ha dem? :o)






Ja, det var alltså Pernilla som skulle ha muggarna. Hon har ju både Landgolds kennel, det är ju där Gucci kommer ifrån. :o) Sen har hon även Ninnas orkester tillsammans med sin man.




Jag är superglad för alla beställningar och kommer att öppna en webbshop där jag kommer sälja handmålat, både glas och porslin. Kommer även ta emot beställningar på personliga saker, t ex till dop, bröllop, födelsedag m.m. Men trots att butiken inte är öppen än, kan ni redan nu göra beställningar eller få prisförslag. Maila då till: iochf-design@telia.com


Där kommer oxå finnas bilder på saker jag gjort, men några har jag redan lagt ut på bloggen här tidigare. Så kom gärna med förfrågningar, vill ni prata så lämna ert nummer så ringer jag upp. Tusen tack Pernilla för beställningen, hoppas du får glädje av dem.


Ja, där var lite vad jag hittat på under min "frånvaro". Mer om mina beslut och annat kanske ni får reda på längre fram.

Sköt om er!
Kram


250x250 Campaign

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar