torsdag 22 juli 2010

Förra veckan...

...gjorde jag inte så himla mycket i varken trädgården eller hemmet. Slet ut mig totalt de två veckorna innan så jag har haft sån fruktansvärd värk och varit helt slut. Ibland är viljan starkare än förståndet tyvärr, och trots att jag vet att det blir såhär när jag kör på i 190km/h så har jag svårt att hejda mig när jag väl har kraft. Frågan är om det är värt det?
*
Jag försökte dock liiiite, men kroppen sa stopp. Men jag fick iallafall lite hjälp förra veckan vilket jag var jätteglad för, men TÄNK så mycket som hade blivit gjort om vi varit två *hehe*

Frank eldar och högen/högarna är nästan borta nu. Sååå skönt, OCH fint :o)

Han har fräst oxå. :o) Börjar bli fin här med. :o)

Och ÄVEN hjälpt mig att bränna ogräs :o) Underbart! Inte ens det har jag klarat av för mina armar har varit totalt slut.

Titta så fint. :o) Älskar att komma ut på "morgonen" när jag vaknat och sätta mig på trappan med mitt kaffe och bara njuta.

Men DETTA har jag faktiskt gjort själv. Sprayat mina gamla köksstolar som ska stå i uterummet sen, ska även måla tillhörande bord svart. Kommer bli så fint. Men även detta var jobbigt, så jag har fått ta lite då och lite då. Colin hjälpte mig lite men insåg ganska snabbt hur tråkigt det var *haha* Ungar! :o)
*
Badade Gucci oxå i början av förra veckan, efter Flisan besöket var han sååååå grisig. :o) När han blir större får jag nog lämna bort honom för detta är inte heller en höjdare för en värkbruten kropp, fruktansvärt att stå så för ryggen. Men vi ska ju renovera hela badrummet (tack och lov) och då blir det ev dusch (har inte bestämt oss riktigt än) och då blir det kanske lite lättare att "bada" honom. Men vi får se längre fram vad vi bestämmer oss för.



Usch, vilken pina *haha* Gucci ser sååå ledsen ut stackaren.

Blänger surt på Frank som tar kort.

Sååå skönt när det är klart.

Myyys.
*
Ja, så något har jag ju fått gjort förutom allt det vanliga då som tvätt, matlagning, handling m.m. m.m. Men det är de extra sakerna som gör att man känner att man åstadkommit något, knasigt egentligen med tanke på hur mycket man faktiskt gör bara för att hålla det vardagliga i styr. Det är ju inte fy skam "bara" det. Men det är alla dem där bordena som gnager i sinnet, jag borde dammsuga, jag borde klippa gräset, jag borde putsa fönsterna, jag borde torka köksluckorna, jag borde vattna, jag borde rensa uterummet o s v, o s v. Känner ni igen det? TÄNK om inte borde fanns, så himla mycket bättre samvete man hade haft då *haha* Eller man kanske ställer för höga krav på sig själv...hmmmm, får fundera lite mer på det där. ;o)
*
Förresten, jag har gjort en sak till ju...men de e lite hemligt ännu *fniss* Berättar mer längre fram. Kan iallafall berätta så mycket som att det har med mina viktiga beslut (som jag skrev om härom veckan) att göra. ;o) Nu blev ni nyfikna va? *hehe*
*
Bamsekramar


180x150 Campaign

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar