tisdag 6 juli 2010

Grisiga voffsingar!

Idag har det inte blivit något trädgårdsarbete för mig. Kände att jag måste få vila nån dag, igår kväll mådde jag så illa och var så slut...kroppen som säger ifrån. Äter och dricker ganska dåligt oxå när jag jobbar, glömmer tid och rum. Får iallafall hoppas att det var därför jag mådde illa. Mått illa idag också och det brukar börja så när jag fått gluten i mig...hoppas inte!!!

Idag fick jag iallafall ge mig iväg för att handla lite. Köpte lite till vovvarna, strupar bl a. Sen var jag på Apoteket och hämtade mediciner och fyllde på med hudvårdsprodukter.

Jag hade iallafall bestämt idag att jag skulle bada vovvarna, för SÅÅÅÅÅÅ skitiga dem är. Dem smutsar ner varandra genom att naffsa och bita, så blir det blött och sen rullar dem sig i jord och skit. Colin skulle egenligen hjälpt mig eftersom det är KILLER för ryggen att bada demså jag tog bara Gucci idag. Han ska nämligen till vetrinären imorgon, därför valde jag att bada honom först. Men egentligen e Flisan mest skitig, och det är av två anledningar. Ett: hon har mycket mer vitt än Gucci och två: Gucci är den som mest är på och drar i henne.

Här ligger en nybadad Gucci och myser och tuggar på en strupe *mums*
För har man varit duktig, måste man belönas :o)

Sååå gott!

Flisan fick oxå en såklart, men mest som lockbete så att hon kunde ligga ute medans Gucci torkar lite å filten efter badet.

Detta tyckte Flisan var så smarrigt!

*mums*

Han med att köpa några blommor när jag var på Mobilia oxå, har faktiskt väldigt dåligt med blommor för närvarande. Tycker det har varit glest i affärerna.

Efter bad och mat stimmade vovvarna som bara den så jag särade på dem. Här ligger Guccim och surar i soffan. *haha*

Riktigt sur är han godingen!

Nu är klockan mycket och vi har som sagt ett vetrinärbesök imorgon, berättar mer om det vid ett annat tillfälle.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar