torsdag 22 juli 2010

Idag fick jag en present :o)

Jag fick denna fantastiskt fina väska, blev såååå himla glad! Tusen tusen tack Pernilla! Det är nog inte alldeles lätt köpa present till mig, men detta var verkligen mitt i prick. Pernilla och jag har ju inte setts sen hon kom hem från Mallorca. Jag körde ju hem Flisan lite tidigare till barnen så Pernilla och Mats skulle slippa köra iväg igen. Så Pernilla köpte denna till mig där, gulligt va! :o) Jag är riktigt riktigt glad för den, tack än en gång Pernilla!

Visst är den fin! :o) Och kan ni gissa vad alla G´n står för? *hehe* En ledtråd kanske? Börjar på G och slutar på ucci :o)

Goa Flisan. Så himla kul att träffa henne igen, var ganska jobbigt att lämna hem henne efter de två veckorna.

Min bebbe!

Och båda bebbarna, nära nära...som vanligt :o)

Pernilla sitter och myser i solen.

Jag och min "baby"
*
Vi var alltså iväg för att handla foder idag och stannade för att ta en fika i det underbara vädret, jättemysigt! Tack för idag!







1 kommentar:

  1. Jag tackar för att DU finns Nina!
    Du e en så fantastisk vän och jag är så glad över att vi är nära....
    Pussa på Gucci från mig och nu behöver du ju inte säga avd han heter, bara peka på din väska om du har med den när du är ute och går med honom!!!
    Puss på er och vi ses nästa vecka!
    Kram från Ninna, Flisan, pappa Lillen och mamma Ängla!

    SvaraRadera