onsdag 28 juli 2010

Idag har jag...

Varit och handlat på ICA!

Kört Kevin och hans kompisar till bussen.

Avkalkat min kaffemaskin

Planenterat i krukorna jag köpte på IKEA och ställde iordning denna "hörnan".

Sprayat och bättrar på stolarna till sprayen var slut.

Planterat Bananplantor. Gucci fick tyvärr tag i den ena innan jag planterade den så den till höger ser lite ledsen ut.

Bränt ogräs

Tvättat ca fem maskiner.

Rengjort, skurat och fyllt på ny sand till kissarna.

Fyllt diskmaskinen och diskat.

Tömt diskmaskinen och lagt in mer.

Tvättat alla mina mirakeltrasor

Slängt skräp

Fixat och ätit middag som bestod av bakpotatis men kräft och räkröra och rom. Till det en sallad med massor av gott.

Lagt på de nya överdragsmadrasserna och renbäddat.

Kl tv på natten fick jag göra en oplanerad utryckning och hämta min påg på Jägersro. Han har jobbat där nu i två dagar. Idag har han jobbat 15 timmar, så duktig han är. Och bussarna hade slutat gå, och eftersom jag var vaken tyckte jag det var synd att de skulle lägga sina pengar på taxi. Så jag körde och hämtade dem.
Och killarna var ju klart vrålhungriga så vi stannade till på Mc Donalds och käkade, ja inte jag :o)
Sen körde jag och släppte Colins kompis Jarbe hemma hos sin flickvän och vi körde vidare hem.
Så nu är det tid för sängen, är jättetrött.
Natti natti

5 kommentarer:

  1. Men jisses kvinna va effektiv du är!

    SvaraRadera
  2. Ja, du har varit ensam en hel del det senaste halvåret. Fast du verkar få en del gjort ;)

    Vilka fina bananplantor, var har du köpt dom?

    SvaraRadera
  3. Tack S :o)

    M: Jag köpte dem på Buketten på Mobilia, 49kr st så jättebilligt. Jag ska ev dit på fredag, isåfall kan jag kolla om de har kvar och köpa till dig. Så tar Frank med dem till dig. Men meddela så jag vet.

    Kram till er båda

    SvaraRadera
  4. Jag har ingen plats :( men tack i alla fall.

    SvaraRadera