fredag 30 juli 2010

Jag e så glaaaa och dagens rep!

Idag var det tid för rep igen :o)


Putte ser fundersam ut.

Ja, Gert han ser allvarlig ut.

Men Leffe ser gla ut :o)

Å Gus år såklart oxå med

Instrumentet måste stämma ju ;o)

Min fine tenorsax och anledningen till att jag är glad. Inte haft den på ett tag nu för den har varit inne på lite besiktning och renovering. Det är Johan i Candix (där som Frank spelar) som har fixat den till mig och det känns jättekul att få tillbaka den. Tusen tusen tack Johan för ditt fina arbete. Jag har provat en hel del tenorer, haft sprillans nya, och några nyare än den jag har kvar, men ingen har varit bättre (enligt min smak då) än den gamla jag behållt. Väldigt lättspelad och fint ton. Så det blev mycket saxspel idag :o)

Leffe spelar någon av sina låtar, duktig kille vår Leffe!

Å Putte e en jäkel på både synth och dragspel.

Leffe igen, han med den röda gitarren :oP
Natti natti

1 kommentar:

  1. hihihi älskar dom 2 första bilderna ;)
    Sv: jag ska lägga ut lite bilder, men jag har nyss börjat gjuta så jag är inte så "haj" ännu ;) har lyckats förstöra 4 rabarberbladsgjutningar ;)
    Men det är så sjukt kul, jag har fasen blivit beroende!
    Mitt mål är att gjuta större blomkrukor...
    kram

    SvaraRadera