lördag 17 juli 2010

Kiviks hamnfest!

Igår spelade vi i Kiviks hamn. Det var en underbar och VARM dag, inte ett moln på himlen. Svetten rann ordagrant av oss all under uppackningen. Vi spelade på ett lastbilsflak och vi hade solen rakt på oss under halva spelningen, det var läääänge sen jag var så varm och svettig. Var knappt lönt att sminka sig, det rann av lika snabbt. :o) Och eftersom vi hade solen rakt på oss var i tvungna att ha solglasögon på oss ända till det var paus. Ser kanske inte så trevligt ut, men vi hade verkligen inget val. Vi var iallafall jätteglada för det fina vädret trots allt och lyckliga att vi slapp regn. Det var en härlig publik som dansade, sjöng med och humöret var på topp.


En del av Kiviks hamn, härlig utsikt från vårt lastbilsflak.

Ser ni vår "scen" längst bak.

Leffe glad och solbränd.

Gert med bus i blicken.

Thore, mitt i slaget :o)

Ett glatt "Kivik" gäng!

Ja, vad gör man när fötterna är trötta och svullna till "dubbel storlek"? Jo, man lånar Puttes foppaskor som är nåååågra nr för stora. *haha* Matchade min klänning superfint. :o)

Putte in action :o)

Ajax spelade upp till dans.


Vi hade ingen fotograf (läs Stefan) med oss denna gång, så det blev inte jättemånga kort rån denna danskväll. Däremot filmade jag lite snuttar under spelningen som jag lägger upp här, hoppas ni gillar dem.


Fönsterkuvertet


Leffe lirar Atlantis


Putte sjunger Alldeles lagom


Gert spelar Gåsapågen


Gitarrboogie


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar