tisdag 27 juli 2010

Klantfia!

Jag är nog ganska klantig *fniss* Har en förmåga att slå/skada mig på de konstigaste sätten.

Kommer ni ihåg jag la ut bild från i höstas när jag hade bränt mig, smör som stänkte upp på min arm och bildade ett dropplikt mönster? Ja, det var ju dax för inte så längesen igen. Brände mig på armen på min ogräsbrännare. Ganska stort sår som tog lite tid att läka, faktiskt lite ruva kvar där ännu.

Häromdagen när jag röjde och var uppe på vinden slog jag i huvudet i en balk ordentligt, så jag blev yr och öm...och tror faktiskt jag fick en mindre hjärnskakning. Igår slog jag i armbågen i bildörren när jag skulle sätta mig precis på nerven, det gjorde fruktansvärt ont. Men det gick inte hål först. Men under dagen blev där en blodfylld bubbla som till sist sprack av spänningen :oS Ni kan tro att jag haft ont i armen hela natten, inte ens kunnat sträcka ut armen så ont det har gjort. Att jag sen dessutom har fruktansvärd värk speciellt i ena sidan av ryggen efter krattningen har inte precis gjort sömnen lättare. Har inte ens kunnat vända mig så ont jag haft. *haha* Snacka om klumpig! Men det kunde varit värre, så jag är lika glad ändå. ;o)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar