fredag 23 juli 2010

Nyheter i min garderob!





Vad tycks? Snyggt va! :o) Är så nöjd :o)


4 kommentarer:

  1. Snyggt till tusen o skorna är UNDERBARA!!!! Aj lajk alått!

    SvaraRadera
  2. Blev faktiskt jättenöjd denna gång med min beställning. Du vet ibland man får hem det så ser det inte alls ut som på bilderna :o(

    Ja, jag äääälskar skorna. Älskar skor överhuvudtaget, lite av en last. *hehe*

    Trevlig helg

    SvaraRadera
  3. Skitsnyggt ju, alltihop!!
    Det kan du va nöjd med, jag önskar att jag kunde ha sånna skor. ;) (skulle verkligen behöva "komma upp lite" ) kram

    SvaraRadera
  4. Tack! :o) Jag är så glad att jag än sålänge kan ha såna underbara skor, älskar höga skor. Har alltid gjort faktiskt, pratade om klackaskor redan som liten. Var ju mode med platåtofflr när jag liten, och jag var såååå sur för att jag inte fick ha såna för min mamma. *haha*
    Är du kort i rocken, själv är jag ganska lång...tur man har en ganska lång karl när man har såna skor ;o)

    Kramen

    SvaraRadera