fredag 23 juli 2010

Produktiv dag!

Såååå härligt det känns när man varit produktiv, en underbar känsla är det. Fick hjälp av mina pågar idag och en av mina pågars kompis, lycka för mig att få hjälp med tungt arbete. Hela uterummet röjdes från massor av malplacerade saker, bl a massor av loppis lådor som skulle upp på vinden, saker som skulle slängas och en massa annat som INTE skulle vara där. Så killarna rensade ut allt och ställde det på gräsmattan sen kom jag och pekade vart sakerna skulle hän. För att kunna få upp saker på vinden var vi oxå tvungna att omorganisera där, vilket inte var helt lätt. Fruktansvärt varmt och kvavt där uppe och på många ställen kan man inte ens stå rakt. Men det gick med vilja, hjälp från killarna och lite envishet. FANTASTISKT! Nu försvann iallafall två borden från mitt sinne ;o)

Killarna håller på att tömma uterummet.

Vissa saker skulle in här...

...och vissa in här...

...som leder upp här!
(OBS, bilden är tagen EFTER omorganiseringen)

Vissa saker ska säljas på Blocket.

Lite gos måste man hinna med. :o)

Colin ser trött ut.

Titta så fint. De nysprayade stolarna fick åka in i uterummet eftersom de lovat regn inatt.
*

Tusen tack killar för all hjälp!!!
(dem fick självfallet ett peng för det ;o))


summer sale_200x350_jpeg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar