onsdag 7 juli 2010

Slut i rutan!

.
Ojojoj vad jag är slut! Har så ont i min kropp så emellanåt vill jag bara skrika rakt ut...HÖGT! Men men, jag är inte alls förvånad. Precis som det brukar vara ju. Jag tror jag har en massa kraft (som jag egentligen inte har) och så kör jag på i full fräs och sen säger det PANG så lägger kroppen av. Jag vet ju vid detta laget att jag borde vila varannan dag, att jag aldrig lär mig. :o( Det enda jag kunnat göra idag som lite plåster på såren är att gå ut och njuta av allt arbete jag gjort i en hel vecka, för fint har det blivit. Problemet är att jag vill mer, har mer att göra...och så är jag tillbaka på ruta ett...

Ont ont ont.

Inte har det underlättat att ta hand om två stora voffsingar heller. Igår badade jag Gucci så idag var det Flisans tur. Killer för ryggen kan jag berätta! Och när jag tittar på dem nu efter massa bus i trädgården känns det som ganska så ogjort arbete. :o(

Och när man har varit duktig får man godis såklart.

Gott med rökt strupe.

Jag kan inte påstå att jag gjort jättemycke idag, eller iallafall inte enligt mina viljesmått. Fick ett ryck och plockat ihop alla kuddfodral, filtar, dukar, dynor, sängkläder m.m. Får sånt spel ibland, tycker allting känns hårigt och smutsigt. Och med tre katter och två yrväder till hundar så yr det päls ordagrant, och efter bad brukar det bli extra med päls som flyger och far. Så allt åkte ut
i tvättstugan och jag har nog fått tvättat och hängt fem maskiner iallafall. Funderar skarpt på att inte sätta tillbaka allt förrän Flisan åkt hem. Är supersvårt att hålla rent efter två stora hundar, och hon hämtas om en vecka så då kommer jag förmodligen tvätta allt igen isåfall. Så nej, jag väntar nog...klarar mig utan kuddfodral och dukar i en vecka tror jag ;o) Men nya sängkläder fick det bli iallafall, men Frank fick fixa det...min rygg e helt paj.


Nu tänkte jag snart nanna, men jag har äntligen luskat ut hur man filmar med kameran så jag avslutar med en liten snutt med massor av bus från idag. Enjoy!




natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar