tisdag 6 juli 2010

Söndag!

Trädgårdsarbete fortsätter. Det börjar med att jag kommer ut och ser detta:

Hmmmm....VEM kan ha grävt här?

Två bovar iväg från brottsplatsen 'hehe'

Massor av ogräs har det blivit och lagts på hög för att brännas.

Två blöta hundar

Yohoo, fick lite hjälp idag av den "förlorade" sambon. Kryss i taket *hehe* Hans uppdrag idag var att röja och fräsa på en stor yta vi har som är ganska vildvuxen, sen att bränna upp ogräs.

Här bränns det för fullt. Såååå skönt att bli av med skräpet!

Mitt fina elefantgräs

Här sitter jag och rensar för fullt

Men så fint det blir när de e klart!


Från sidan. Mitt lilla "stenparti". Dessa stenar har jag själv varit och plockat på helig plats och lagt dit varenda en för hand. Men det var några år sen.

Finare i verkligheten

En av de delar som skulle rensas och fräsas.

En vinkel från en av mina oaser

Annan vinkel av samma oas

En lite annorlunda växt i bakgrunden, den är fridlyst bara så att ni vet ;o)


Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar