söndag 4 juli 2010

Ta hand om en kisse!

-
Idag blev jag erbjuden att ta hand om en superfin kisse, och jag verkligen öööönskar att jag kunde. Men det får vara bra med djur nu, tre katter och en hund räcker gott och väl. Dessutom händer det saker här just nu som gör att det inte är lämpligt att skaffe fler nu. Egentligen skulle jag kunna ha hur mycket djur som helst, älskar djur. Men dem ska skötas, aktiveras, matas m.m. Och det kostar lite pengar också för försäkringar, vetrinärbesök och foder m.m. Men det skar i mitt hjärta att säga nej till den lille krabaten, så fin kille.


Så är där någon som kan värna om denna kisse vid namn Zeke, någon riktig djurvän. Jag vet några som jag vet Zeke skulle få det jättebra hos bl a, Ewa & Gabi, Eva, Jeanette, Christel, Gull-Britt. Om ni läser detta så kan ni väl klicka på länken nedan och läsa lite mer om honom och se fler bilder, priset kan diskuteras. Jag hade blivit så lycklig om jag kunde hjälpa det lilla trollet.


http://www.blocket.se/malmo/Snall_inomhuskatt_27980575.htm?ca=23_11&w=1&last=1

snälla snälla snälla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar